Met ruim 500 loyale deelnemers vormt Congres Podiumkunsten een gewild podium voor bedrijven. Een sponsorship geeft uw bedrijf de mogelijkheid om uw zichtbaarheid te vergroten, imago en naamsbekendheid te versterken, de band met relaties te verdiepen en nieuwe zakelijke contacten te leggen. Steelt uw bedrijf dit jaar de show? 

Lees in de brochure over de verschillende sponsorpakketten. 

Indien u vragen heeft, gaan we graag met u in gesprek om samen tot een win-win sponsorship te komen. Neem contact op met Anne Harinck van SPITZ congres en event: anne@spitz.nu of 070 360 97 94. 

Heeft u uw keuze direct gemaakt? Vul dan het formulier hieronder in. 


Uw sponsorpakket

Selecteer uw pakket *
Hoofdsponsor | € 5000,-
Paradeplaza (enkele stand) | € 1950,-
Paradeplaza (dubbele stand) | € 2700,-
Congres app | € 3000,-
Lanyards | € 2250,-
Live on Stage | € 900,-
500 energy bars | € 750,-
500 flesjes water | € 1100,-
A5 advertentie blokkenschema | € 550,-
Een andere vorm van betrokkenheid | in overleg
 
Een hoofdsponsor bieden wij graag een stand aan op het Paradeplaza. Geef hier aan welk type stand uw voorkeur heeft: *
Enkele stand
Dubbele stand
Geen stand
 
Titel van uw sessie: *
 
Korte omschrijving van uw sessie: *
 
Live-on-Stage sponsoren bieden we graag korting op een stand. Geef hieronder aan als u zowel een live-on-stage als een stand wilt sponsoren: *
Enkele stand | € 1400,-
Dubbele stand | € 2100,-
Geen stand
 
Titel van uw stand (bijvoorbeeld uw bedrijfsnaam of slogan): *
 
Korte omschrijving van uw stand: *
 
De grootte van de bedrukte plaat is 100 x 200 cm. Upload hier het ontwerp voor de plaat of stuur de afbeelding uiterlijk 5 mei 2017 naar anne@spitz.nu.
De specificaties voor de plaat zijn:
  • 200 x 100 cm
  • CMYK
  • bestandsformaat PDF
  • minimaal 100 dpi
  • minimaal 8000x4000 pixels
  • geen overvul / bleed
  • voor beste resultaat vectoren of 300 dpi
 
Geef hier aan welke van welke technische faciliteiten u gebruik wilt maken:
Laptop (Windows) | € 180,-
46" LED-scherm | € 540,-
 
Omschrijf hier uw idee. SPITZ congres en event neemt zo spoedig mogelijk contact met u op. *
 
Upload hier uw A5 advertentie
De specificaties hiervoor zijn:
  • 59,4 x 84,1 cm
  • CYMK
  • Minimaal 300 dpi
 

Algemeen

Upload hier het logo van uw bedrijf / organisatie
De specificaties hiervoor zijn:
  • Bestandsformaat: .jpg, .ai, .eps of .png
  • CYMK
  • Minimaal 300 dpi
 

Uw gegegens

Aanhef *
Voornaam *
Tussenvoegsel
Achternaam *
 
Bedrijf / Organisatie *
Functie
 
Telefoonnummer *
E-mailadres *
Bevestig e-mailadres *
 
Factuuradres
Adres *
Postcode *
Plaats *
 

Toegang tot het congres

Afhankelijk van het door u gekozen sponsorpakket, krijgt u 1 of 2 gratis toegangskaarten.
 
Gratis toegangskaart 1
Neemt u zelf deel aan het congres?
Aanhef *
Voornaam *
Tussenvoegsel
Achternaam *
 
Bedrijf / Organisatie *
Functie
 
Telefoonnummer *
E-mailadres *
Bevestig e-mailadres *
 
Neemt u deel aan het diner op maandagavond? *
 
Gratis toegangskaart 2
Aanhef *
Voornaam *
Tussenvoegsel
Achternaam *
 
Bedrijf / Organisatie *
Functie
 
Telefoonnummer *
E-mailadres *
Bevestig e-mailadres *
 
Neemt u deel aan het diner op maandagavond? *
 
Gratis toegangskaart 3
Aanhef *
Voornaam *
Tussenvoegsel
Achternaam *
 
Bedrijf / Organisatie *
Functie
 
Telefoonnummer *
E-mailadres *
Bevestig e-mailadres *
 
Neemt u deel aan het diner op maandagavond? *
 

Totaal

Het totaal te factureren bedrag is: 0,-
 
Totaalbedrag exclusief 21% BTW 0,-
BTW 21% 0,-
Totaalbedrag inclusief 21% BTW 0,-
 
Ik ga akkoord met de betalingsvoorwaarden, namelijk:
Ik ga akkoord met het bovenstaande bedrag. Het bovenstaande bedrag voldoe ik binnen 14 dagen na het ontvangen van de factuur. Tot vrijdag 28 april kan er kosteloos geannuleerd worden, daarna is er geen restitutie mogelijk.
 
Heeft u nog opmerkingen of vragen?
 
 
 
* verplichte velden
 

Sponsors



Congrespodiumkunsten @Congrespk 2 Mar
De voorstellen komen gestaag binnen. Zit uw voorstel er al tussen? Indienen kan nog t/m 16 maart: https://t.co/0FBVRQaK7W
Congrespodiumkunsten @Congrespk 21 Feb
Het programma voor dit congres maakt u zelf! Dien nu uw voorstel in: https://t.co/mJ3qwfhiGR
Congrespodiumkunsten @Congrespk 21 Feb
Aanmelden voor Congres Podiumkunsten 2017, 29 en 30 mei Philharmonie Haarlem: https://t.co/7sdNdbAZZY