Maandag 29 mei

Spitz congres & event
 13:15     13:30     13:45     14:00     14:15     14:30     14:45     15:00     15:15     15:30     15:45     16:00     16:15     16:30     16:45     17:00     17:15     17:30
Grote ZaalAlliantie van theaters zorgt voor nieuw aanbod   Theaterles over en door Theaterhotel Almelo   Minder segmentatie, minder loyaliteit, meer publiek   Hoe bereik ik de school?!   Een kijkje in de marketing-keuken van het Luxor Theater 
Kleine ZaalTrendbreuk in de Grote Zaal   Theaterposters: prikkelend versus beledigend      Groot CRM Campagne Onderzoek      Ga in de schoenen van uw bezoekers staan! 
Kleedkamer 2Een nieuwe kijk op kaartverkoop   Update over de reisbereidheid van bezoekers   Nut en noodzaak van een benchmark op het gebied van duurzaamheid voor de sector      Uurwerk Online interactief   Theatrale spiegels. Een lezing over de Spiegelprojecten van NTGent. 
ArtiestenfoyerBAM-krokettenquerrilla: Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!    20 miljoen theatertickets geanalyseerd: trends en feiten      Relatietherapie tussen podium en publiek   Het Hybride Theater  
Loft 1Klassiekers voor de jonge generatie   Het podium als hybride omgeving         Theaterkijkers gezocht en gevonden   Meer VO-scholieren in het theater: tips en trucs 
Van Beinum ZaalSpraakmakende data over het BankGiro Loterij Theaterweekend      Bakstenen of inhoud      ALV VSCD (besloten) 
Van Warmerdam ZaalKunsteducatie: geen kunst of vanuit de kunst   Innovatie.. eigenlijk niets nieuws      Scapino satellietstad programma   Happy People, better for Business 
Blauwe Zaal   Plaatsbepaling van cultuur in de gemeenschap   Tribal-marketing   Succesvol cultureel ondernemen: dilemma’s en oplossingen uit de praktijk        


 Het podium als artistieke plek
 Het podium als sociale plek
 Het podium als economische plek
 Het podium als educatieve plek
 Anders